Ve shrnutí objednávky v uživatelském účtu je možnost provést platbu opakovaně. Pokud se pokus nezdaří ani poté, prosím, kontaktuj zákaznickou podporu info@sportega.cz.
Změna je možná v případě, kdy je objednávka ve stavu "nová". Informace o stavu objednávky zjistíš v zákaznickém účtu. Pokud je objednávka v jakémkoli jiném stavu, požadovaná změna už, bohužel, není možná. Stále ale máš možnost změnit adresu doručení u dopravce.
Změna je možná v případě, kdy je objednávka ve stavu "nová". Informace o stavu objednávky zjistíš v zákaznickém účtu. Pokud je objednávka v jakémkoli jiném stavu, požadovaná změna už, bohužel, není možná. Vždy ale můžeš zboží vrátit nebo nepřijmout.
Bohužel ne, je potřeba vytvořit objednávku novou.
Objednávku stornuješ v uživatelském účtu proklikem na číslo objednávky. Pokud se storno nezdaří, kontaktuj nás e-mailem na info@sportega.cz. V případě, že už byla objednávka odeslána, nepřebírej ji. Objednávku nám vrátí dopravce jako nevyzvednutou a v ten okamžik bude stornovaná.
Jestliže od smlouvy odstoupíš, vrátíme ti všechny přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Ve většině př
Všechna práva vyhrazena, © 2002–2024 Sportega s.r.o.